[Falster Consultancy
Marktaandelen van de diverse tablet-fabrikanten inzichtelijk gemaakt
Overview Nederlandse mobiele telefoonnetwerken
SWOT-analyse
Way to market
Project 2: Interim Managing Director UK repair center
Hands-on management aanpak
Inzichtelijk maken van de belangrijkste KPIs en introduceren van een rapportagestructuur
Luisteren naar wensen klanten en waar mogelijk onmiddellijke doorvoeren van wijzigingen in processen
Personeel
Project 3: Opzetten Nederlands kantoor Engelse telefoondistributeur als Managing Director
Vinden van locatie kantoor
Aannemen van personeel
Volledig P/L verantwoordelijk
Aansturen verkoop- en marketingafdeling
Maandelijkse rapportage aan de 'Board of Directors' in de UK
Project 4: Implementatie van Walk-in Centers voor mobiele telefoonreparaties
Vinden van locatie Walk-in Centers
Aannemen van personeel
Volledig P/L verantwoordelijk
Uitwerken marketingstrategie
Verkrijgen van 'buy in' van zowel diverse mobiele telefoonfabrikanten als de netwerken